سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر شهوت چیره شو، تا حکمتت کامل گردد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :26
بازدید دیروز :10
کل بازدید :65613
تعداد کل یاداشته ها : 69
103/2/16
9:27 ع

 



من و تو چقدر خدا را در حیطه زندگی شخصی مان می بینیم، چقدر در خلوت هایمان خدا را ناظر می بینیم؟


پشت نیت های درونی مان که کسی از آن با خبر نیست چقدر وجود کسی را می بینیم که عالم به پنهان و آشکار است؟


در روایت داریم که معصیت نکنید چرا که آنکه شاهد است خود حکم کننده است. اگر انسان در جلوی چشم قاضی جرمی را مرتکب شود به نظر شما می تواند آن را انکار کند؟ اما حکایت زیر در رابطه با مردی است که توان مقابله با گناهان را نداشت و جواب امام حسین(ع) به او که با پنج شرط می توانی گناه کنی!


براستی آنچنان که حضرت امیر(ع) می فرمایند گناه نکردن بسی آسان تر از توبه کردن است همان چیزی که همه دانشمندان عالم به آن معتقدند و ما همه می دانیم یعنی : پیشگیری بهتر از درمان است. این منطقی است که هر خردمندی را وادار به تصدیق می کند، و اما روایت شده است که :


شخصی آمد نزد امام حسین (ع) .


گفت من فردی گنهکارم ، و توان مقابله با گناه هم در من نیست . پس مرا نصیحتی کن!


حضرت فرمودند:


پنج تا کار را انجام بده ، بعد هرچه می خواهی گناه کن!!


1-  روزی خدا را نخور ، بعد هرچه می خواهی گناه کن.


2-  از مملکت خدا بیرون رو ، بعد هرچه می خواهی گناه کن.


3-  برو جایی که خدا تو را نبیند و بعد هرچه می خواهی گناه کن.


4-  وقتی فرشته مرگ برای قبض روح به سراغت آمد ، او را از خود دور کن و بعد هرچه می خواهی گناه کن.


5-  وقتی که مالک جهنم  خواست تو را داخل آتش نماید ، پس داخل مشو و بعد هرچه می خواهی گناه کن. 


 



منبع: زبدة الاحادیث/ج1/ص32


  
  

 

 

مــا کجـــا وصــل رخ یــــار کجـــا           

      دست کوتـاه کجــا طرّه دلـدار کجا

کی رسد دامن پاکیزه آن دوست به دست  

     خاک تاریک کجـا مطلع انــوار کجا

نـاز چشـمت مگرم مست به سوی تو کشد    

   ورنه این خسته کجا دولت دیدارکجا

بــاد بوئـی مگــر از محفلــت آرد ورنـه     

   مرغ پربسته کجـا صحنه گلـزار کجا

یک سر موی از این خـاک فراتـر نشدیـم     

    پر زدن بر سر افلاک ملـک وار کجا

بت پرستم من و بت سازم و ازخود خجلم   

     من کجا شعله طور و شب اسرار کجا

پاکبـازان زخود رستـه رسیدند به دوست  

       من آلـوده کجــا همـدمی یـار کجا

 

 


  
  

بسم رب المهدی

 

چه روزها که یک به یک غروب شد نیامدی...

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی ...

خلیل آتشین سخن ، تبر به دوش بت شکن ...

خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی...

برای ما که خسته ایم و دل شکسته ایم نه ...

ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی ...

تمام طول هفته را در انتظار جمعه ام...

دوباره صبح،ظهر نه غروب شد نیامدی !


  
  

< باند بازی و چشم بندی های غربی که ما را غافل از هویت دینی و انسانی خود می کند با زی و رفتار دینی مناسب نیست.

دین یعنی بیداری عقل و تاچ غیرت و شجاعت بر سر انسان نهادن

دین یعنی دنی و پست نگشتن و اسیر پست های دنیا نشدن و انسان شدن و از کسب انسانیت و آقایی و سرور شدن سیر نشدن
دین یعنی انسانیت را بفهم و فهم انسانی خود را در آسمان جسمانیت خود هویدا گردان و گردان ها و لشکرهای فرهنگی شیطان را شکست بده تا طوفانهای گمراه کردن مردم که از طرف این لشکرهای شیطان ایجاد می شود شکسته شود و نیروهای دشمن خسته شده راهی بیابانهایی شوند که های و هوی بادهای شکننده _آنها را هراسان کند تا دیگر فکر نکنند که شکست دادن انسانهای بیدار شده آسان است.

در کوچه ها عبور می کنم و نم نم بارانهای آلوده تهاجم فرهنگی را بر سر و صورت و لباس و ماشین انسانهای خوب ولی خواب می بینم.

اشک در چشمانم خانه کرده ولی سکوت خود را در کسوت یک انسان بیدار حرام می دانم.

مشک معرفت و عاطفهء خود را پر از زلال اشک کرده ام تا انسانهای لال اشکم را ببینند و کمی کمکی کنند تا هویت آنها بیدار شود.

من دوستانم خوب ولی خواب را دوست دارم و التماس می کنم الماس وجود خود را مثل ماست حراج نکنند ما سوی معراج باید برویم ولی غرب زدگی یعنی حراج کردن عروج انسانی به آسانی.

مرگ بر آنی که آنی و لحظه ای مرا از هویت و سرمایهء من دور کند و سرسبزی های سرزمین قلب مرا درو کند.

مرگ بر آنی که آنی و لحظه ای مرا از مرام آرام و عمیق مقاومت در راه همراهی خوبی ها دور کند.

امید میدانداری حق را در عرصهء‏حقیقت و واقعیت باید در دریای دلها به جریان انداخت و افقهای زیبای دور از چشمها را نشان داد تا های و هوی غرب زدگی تبدیل به شعار هوای پاک در های و هوی اسلام تمام کوچه پس کوچه های شهر ها را بگیرد و ردَ‏ پای غرب و غروب و غراب از شرق و مشرق و اشراق دور شود و در عالم علم علم و تقوی به حرکت در آید.

قلهء‏کوه ها چشم انتظار دیدن پرچم عزت اسلامی انسانی است.

قطره های دریا تشنهء اینند که ساحل نشینان یاد خدا کنند و سر بر آسمان بلندکرده از صاحب دریا بخواهند که دوران قهر آسمان و ابرها با انسانها و دریا به پایان برسد.

باد خسته شده است از هوای نا پاک و از اینکه مردم مدام در دام می مانند و همانند آنهایی که شیر شکوه خورده اند دائما فحش می دهند و حرفهای زننده می زنند و دل پاک باد و آسمان را چون بید می لرزانند.

خدا از ما خسته شده است ولی چون خداست مستی نمی کند و هستی ما از دست ما نمی گیرد راستی او صبور است ما مردمانی مرده و یک دنده.

اگر دروغ می گویم پس چرا یکی دلش از گرسنگی غارَ و غور می کند ودیگری از پر خوری آروغ می زند و چرا جیب بعضی پر از پول و دهانشان پر از حرف هایی است  که جز پرپر کردن بال و پر بیچارگان فایده ای ندارد. چرا آنها باید محکم چون پیل باشند ولی عدَه ای چون پول کثیف ندارند باید خر خطاب شوند و لایق پالان پشت گرفتن.

چرا چرا چرا عالم چراگاه غرب شده است و چرا انسانها انس به علفزار گرفته اند.

آیا این غیر این است که تمام هویت و تار پود غرب و استکبار و طاغوت و شیطان و علم جدید غربی برای این است که پروژهء انقلاب صنعتی برای برده داری مدرن در تمام میدان ها و مدن ها ( سرزمین ها) عملیاتی شود.

امید وارم امیدوار باشید و چون خورشید در آسمان انسانیت و عقلانیت دینی والهی درخشش داشته باشیم.

افسوس که عمری پی اغیار دویدیم --------------- از یار بماندیم و به مقصد نرسیدیم.


88/12/6::: 9:3 ع
نظر()
  
  

<چون آمده ایم تا بمانیم باید ایستادگی نمائیم و نمای حق را در عرصهء جهانی نمایان کنیم .

ما را آورده اند تا در تار و پود عالم و تب و تاب دنیا مثل کوه با دوام باشیم و اسیر بادها نشده و در دام ها اسیر نشویم .

ما را آورده اند تا خود را برای خدا بزرگ کرده و با بزرگی به افق بالای عبودیت برسیم و سیم و زر دنیا را برای با ارزش شدن خود خرج کنیم تا در ملاقات با خالق و رازق و محبوب ما خدای مهربان ما شرمسار نباشیم .

پس باید بخوابیم برای بیداری تا حرکت مدام در بیرون از دام ها داشته باشیم.

پس باید برای رسیدن به دوردست ها دست خود را در دست سفیر خدا بنهیم و هیمنهء‏ و منیت باطل را به عرصهء تعطیلی بکشانیم.

چند ندا باید در گوش ما پایدار بماند

1------- ما بندهء‏خدائیم نه خدا.

2-------- ما خدای عادلی داریم که حکیم و عالم و قدیر مطلق است و رسولانی را برای ارسال ما به عالم الهی ارسال نموده است.

3-------- ما خدای مهربانی داریم که شیطان را آفریده تا فرود و صعود هویدا شود و رسولش را برای دشمنی و نابودی او هدایت نموده است.

4-------- ما خدای یکتایی داریم که به ما اختیار داده است تا در مسیر داد و بیداد در گردنه های منیَت و میمنت سرگردان شویم و با راهنمایی عقل شتر نفس را عقال کرده به وادی امن الهی و پیروی از پری رویان الهی یعنی امامان امین راه یابیم و بیم گمراهی را راهی وادی عدم کنیم.

5-------- ما خدای یکتایی داریم که با فطرت و عقل و دین ما را  مجهز به بندگی خود کرده است و خواستار این است که خوی خواری وارگی را از رگ و ریشه برکنیم و عزت و سربلندی حق را در دروازه های شرق و غرب وارد گردانیم.

6-------- خدای ما غیبت را برای برگزیدهء خود برگزیده است بنا بر سنت و نظام عقلانی عالم و ما در این گردنهء حیرت چاره ای جز بیچارگی دشمن نداریم و این محتاج حفظ تاج غیرت بر آسمان قلب شیعیان است.

7-------- خدای ما امر به وحدت و چنگ زدن به ریسمان ایمان یعنی ولایت می کند و یکدنگی افراد برای ایجاد تفرقه و فرقه و ننگ و جنگ را بر نمی تابد و خواهان همان غیرت و عزت در سایهء ولایت پذیری ماست.

8-------- خدای ما ما را در طوفانهای گمراهی ناخدای کشتی ولایت پذیری کرده و امر می کند تا پذیرای سختیها باشیم برای از بین بردن سستی های افراد پر های و هوی ولی بی صبر.

وبرای این کار باید مطیع حجت الهی در زمان صاحب الزمان باشیم لذا لازم است تا برای از بین بردن شک و تردید دیگران و تقویت ایمان و باورهای دینی خود و برداشتن کلاهخود شک و دودلی از سر دوستان شاک و شکََاک مباحث ولایت الهیه و ولایت رسول الله و ولایت ائمه و ولایت فقیه را به صورت عمیق کار کنیم تا کارایی دین در سایه ولایت پذیری از ولی فقیه را نمایان و دشمن را کور و از کار بر کنار کنیم.

امید وارم که امید خود را با ولایت پذیری از حجت زمان نائب صاحب الزمان افزون کرده و شهر و ده و جهان را از جست و خیز در کوچه های بن بست وابستگی به شیطان و استکبار رهایی بخشیم.

بگو بگو بگو -------------- بگو بگو بگو------------------ بگو یاعلی یاعلی یاعلی می آییم تا ولایت خدایی تو و عقلانیت عقلانی تو را در تمام ولایات عالم منتشر گردانیم و گردو غبار غمبار نا مبارک وابستگی به شیطان و طاغوت را  به نیستی مطلق نه نسبی بسپاریم.

 


  
  

<عجله در کتاب و مکتب شیعه باعث ذلت و ترک لذت می شود

قال علی علیه السلام من عجل ذلَ کسی که شتاب کند بی تاب می شود و از مقام ایستادگی بیرون می آید خروج از عروج مساوی با سوء و بدی است

رفیق شیعهء من تو را دوست دارم زیرا بینایی و چشم کوری را از کوی پاکان به دور می اندازی

رفیق شیعهء من تو را می ستایم زیرا تابش معرفت تو در تاریکی ها های وهوی راحت طلبان را  بلند کرده است

رفیق شیعهء من تو را خادم می شوم زیرا خدمتی که تو می کنی و کوری و کری را مکرر در مکرر  می میرانی سکوت را در حیرت فرو می بری و خوبان باور می کنند که باید حق را از قلب به قلب حنجره ها آورد و آنرا در عالم ماندگار کرد

رفیق شیعهء من صبر و صبر و صبر و صبر و صبر و صبر نمادی از شش گوشه مرقد نورانی صاحب بصیرت و صبر و ایستادگی حسین بن علی است او که عباس دارد و آنکه عشقش در دل ما و ذکرش بر لب ما و گام ما در راه او و مرگ ما در کوی اوست.

حسین یعنی فکر فکر فکر صبر صبر صبر جهاد جهاد جهاد ترساندن ترس و خنداندن مرگ و بوسیدن دستان مهربانی

حسین یعنی مهدی یعنی بیداری یعنی دشمن شناسی و فراموش نکردن یهودا ناسی.

راستی بدرستی که حقیقتاً صداقت و دقت خیلی دقیق هستند..........

...............................................................دقت دقت دقت

ده روز آخر صفر کوله بار را بر کول نهادم و دم به دم دام شیطان را برای این و آن از دانش آموزان در مدارس ترک آباد و احمد آباد یزد بیان نمودم و تا دم و بازدم دارم داراییم را در این راه رهبری می کنم.

روزی یازده ساعت سخنرانی و کلاسداری

روزی یازده ساعت بیداری و بیداری و بیداری برای خوبان که به امید خدای مهربان خواب دشمن را تبدیل به بی خوابی و بد خوابی می کنند

روزی یازده ساعت عشق بازی با عاشقان شیعه و امام زمان و عاشق دشمن شناسی و دشمنی با غرب و عاشق غروب غریبه های پر های و هوی هوایی .

معرفی چند کتاب و وبلاگ از خوبان و بانیان بنای خوبی ها

کتاب دین در عصر رسانه  استوارت هوور با درآمدی از پرفسور مولانا

کتاب شرق شناسی ادوارد سعید

کتاب دو جلدی صفویه در عرصهء دین و فرهنگ و سیاست از آقای رسول جعفریان

کتاب های استاد ستاد معرفت مرحوم عین صاد علی صفایی حائری

کتاب فرهنگ اسلام در اروپا دکتر زنگرید هونکه

وبلاگ صهیون پژوه

وبلاگ سینما صهیونیسم

وبلاک باز باران

وبلاک آخوند وبلاگ

امیدوارم که همیشه امیدوار باشید و چون خورشید شاد باشید.

 


88/12/4::: 12:22 ص
نظر()