سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش رابه عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :19
کل بازدید :65659
تعداد کل یاداشته ها : 69
103/2/30
1:33 ص

<چون آمده ایم تا بمانیم باید ایستادگی نمائیم و نمای حق را در عرصهء جهانی نمایان کنیم .

ما را آورده اند تا در تار و پود عالم و تب و تاب دنیا مثل کوه با دوام باشیم و اسیر بادها نشده و در دام ها اسیر نشویم .

ما را آورده اند تا خود را برای خدا بزرگ کرده و با بزرگی به افق بالای عبودیت برسیم و سیم و زر دنیا را برای با ارزش شدن خود خرج کنیم تا در ملاقات با خالق و رازق و محبوب ما خدای مهربان ما شرمسار نباشیم .

پس باید بخوابیم برای بیداری تا حرکت مدام در بیرون از دام ها داشته باشیم.

پس باید برای رسیدن به دوردست ها دست خود را در دست سفیر خدا بنهیم و هیمنهء‏ و منیت باطل را به عرصهء تعطیلی بکشانیم.

چند ندا باید در گوش ما پایدار بماند

1------- ما بندهء‏خدائیم نه خدا.

2-------- ما خدای عادلی داریم که حکیم و عالم و قدیر مطلق است و رسولانی را برای ارسال ما به عالم الهی ارسال نموده است.

3-------- ما خدای مهربانی داریم که شیطان را آفریده تا فرود و صعود هویدا شود و رسولش را برای دشمنی و نابودی او هدایت نموده است.

4-------- ما خدای یکتایی داریم که به ما اختیار داده است تا در مسیر داد و بیداد در گردنه های منیَت و میمنت سرگردان شویم و با راهنمایی عقل شتر نفس را عقال کرده به وادی امن الهی و پیروی از پری رویان الهی یعنی امامان امین راه یابیم و بیم گمراهی را راهی وادی عدم کنیم.

5-------- ما خدای یکتایی داریم که با فطرت و عقل و دین ما را  مجهز به بندگی خود کرده است و خواستار این است که خوی خواری وارگی را از رگ و ریشه برکنیم و عزت و سربلندی حق را در دروازه های شرق و غرب وارد گردانیم.

6-------- خدای ما غیبت را برای برگزیدهء خود برگزیده است بنا بر سنت و نظام عقلانی عالم و ما در این گردنهء حیرت چاره ای جز بیچارگی دشمن نداریم و این محتاج حفظ تاج غیرت بر آسمان قلب شیعیان است.

7-------- خدای ما امر به وحدت و چنگ زدن به ریسمان ایمان یعنی ولایت می کند و یکدنگی افراد برای ایجاد تفرقه و فرقه و ننگ و جنگ را بر نمی تابد و خواهان همان غیرت و عزت در سایهء ولایت پذیری ماست.

8-------- خدای ما ما را در طوفانهای گمراهی ناخدای کشتی ولایت پذیری کرده و امر می کند تا پذیرای سختیها باشیم برای از بین بردن سستی های افراد پر های و هوی ولی بی صبر.

وبرای این کار باید مطیع حجت الهی در زمان صاحب الزمان باشیم لذا لازم است تا برای از بین بردن شک و تردید دیگران و تقویت ایمان و باورهای دینی خود و برداشتن کلاهخود شک و دودلی از سر دوستان شاک و شکََاک مباحث ولایت الهیه و ولایت رسول الله و ولایت ائمه و ولایت فقیه را به صورت عمیق کار کنیم تا کارایی دین در سایه ولایت پذیری از ولی فقیه را نمایان و دشمن را کور و از کار بر کنار کنیم.

امید وارم که امید خود را با ولایت پذیری از حجت زمان نائب صاحب الزمان افزون کرده و شهر و ده و جهان را از جست و خیز در کوچه های بن بست وابستگی به شیطان و استکبار رهایی بخشیم.

بگو بگو بگو -------------- بگو بگو بگو------------------ بگو یاعلی یاعلی یاعلی می آییم تا ولایت خدایی تو و عقلانیت عقلانی تو را در تمام ولایات عالم منتشر گردانیم و گردو غبار غمبار نا مبارک وابستگی به شیطان و طاغوت را  به نیستی مطلق نه نسبی بسپاریم.