سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد که نوشتن یهود را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :10
کل بازدید :65606
تعداد کل یاداشته ها : 69
103/2/16
6:38 ع

رسوایی خودسری جریان انحرافییکشنبه در ساعت ??:?? خبرگزاری دولتی ایرانا، خبر فاجعه بار استعفای وزیر اطلاعات [تحت فشار مشایی] و پذیرش آن از سوی رئیس جمهور را مخابره کرد و یک ساعت بعد،خبرگزاری فارس، اعلام کرد که مصلحی به دلیل مخالفت امام خامنه ای ابقاء شد. متاسفانه ایرنا در نوستالوژی لغو حکم معاونت مشایی، هنوز هم (دوشنبه ??:??) این خبر را منعکس نکرده است! به مناسبت این شکست مفتضحانه جریان انحرافی دولت، ضمن هشدار دوستانه به دکتر احمدی نژاد نگاهی به سیر هشدارهای علامه مصباح می سپاریم

علامه مصباح در 20 مرداد 89: بی شرمی تغییر جای اسلام با ایران، نشانه  غیر خودی  بودن است: "کم نبودند مردمی که دعوت انبیا را پذیرفتند، ایمان آوردند، به انجام وظایف عبادی پرداختند، حتی در راه خدا جهاد کردند، ولی تا آخر نیامدند و در وسط‌های راه ماندند؛ نه تنها وسط راه ماندند بلکه عقب‌گرد کردند و به جبهه دشمن ملحق شدند. وقتی انسان این‌ها را می‌بیند می‌فهمد که چرا خداوند متعال این قدر تاکید می‌کند که استقامت داشته باشید، اگر یک راه حقی را شروع می‌کنید خیال نکنید همین شروع آن کافی است، باید تا لحظه آخر و قدم آخر کاملا در متن راه باشید،‌ به حاشیه نروید، دور نیفتید، عوضی نروید و کج نشوید."

وی با بیان اینکه فتنه‌ها، آزمایش‌های الهی است که پس از موفقیت در یکی، آزمایش سخت‌تری به دنبال آن است گفت: "فتنه بعدی به راحتی قابل پیش‌بینی نیست، چرا که اگر سوالات امتحان معلوم باشد، اصلا امتحان نیست، اما با توجه به نقطه مشترک بین همه فتنه‌های قبل می‌توان فهمید فتنه آینده نیز مخالفت با ولایت‌فقیه و رهبری است."

"آنان که بی‌شرمانه جای اسلام را با ایران عوض می‌کنند، خودی نیستند، زیرا اگر پیرو خط امام بودند، باید می‌دیدند کدام سخنرانی امام است که در آن ده ها بار از اسلام دم زده نشده باشد."

"اگر از کسی حمایت می‌کنیم به خاطر این است که حامی اسلام و تابع رهبر است که خود رهبر نیز نائب امام زمان(عج) است وگرنه اگر از خط اسلام و رهبری انحرافی پیدا کرد برای ما ارزشی ندارد. ... هرکس از اسلام حمایت کند از او حمایت می‌‌کنیم ولی اگر منحرف شد بار اول تذکر داده و نصیحت می‌کنیم و در صورتی که ترتیب اثر ندهند با آنها به گونه دیگری رفتار خواهد شد."

علامه مصباح در تاریخ 7 دی 1389: مبادا کسانی در دولت نفوذ کنند! "مبادا کسانی در دولت نفوذ کنند و بعد مشخص شود آنها از سرسپردگان بیگانگان بوده‌اند. همان‌گونه که پس از 30 سال هنوز جریان شهادت شهید رجایی کاملا واضح نیست و حتی افرادی مانند مرحوم لاجوردی که از یاران نزدیک حضرت امام(ره) و از افراد باتقوا در گفتار و کردار بود، معتقد بود که این کار توسط یکی از اعضای همان دولت صورت گرفته است که هنوز هم زنده است."

علامه مصباح در 24 فروردین 1390: تشکیلاتی فراماسونری در کشور درحال شکل گرفتن است: "حتی در بین مسئولان نیز کسانی که واقعا ولایت‌فقیه را شناخته و بدان اعتقاد دارند کم‌اند و حتی عده‌ای معتقدند این‌که یک روحانی آن هم به حکم دین در رأس مسائل کشور قرار بگیرد، امری اشتباه است."

علامه مصباح با هشدار به مسئولان گفت: "امروزه در دورن جامعه ما تشکیلاتی فراماسونری در حال شکل گرفتن است، و همان‌طور که در دوران مشروطه، فراماسونری با شعار قرآن و اسلام پیش آمد، امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه می‌کند و تحت پوشش آن حرف خود را بیان می‌کند، یعنی قالب را حفظ و محتوا را عوض می‌کند.  ... چگونه کسی که در عمرش با عالمی ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه‌ای به اسلام می‌زند، می‌تواند برای اسلام مفید باشد، و معلوم نیست چه شده که برخی نیز به آن‌ها دل بسته‌اند!"

"اگر تنبلی کنیم زمانی از خواب غفلت بیدار می‌شویم که تیرگی فتنه همه جا را فراگرفته است و می‌بینیم که همان کسانی فتنه را آغاز کرده‌اند، که خود پرورش داده‌ایم. این عزل و نصب‌ها از کجا در می‌آید؟ این حرف‌های ملی‌گرایانه و مکتب ایرانی، آن هم در زمانی که نهضت اسلامی در جهان اسلام در حال شکل‌گیری است، برای چیست؟ ... خطری که من احساس می‌کنم شدیدترین خطری است که تا کنون اسلام را تهدید کرده است و آن هم از سوی نفوذی‌هایی است که در بین خودی‌ها در حال رشد هستند."


90/1/29::: 2:54 ع
نظر()