سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد خدا، لذّت دوستداران [ خدا ] است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :10
کل بازدید :65610
تعداد کل یاداشته ها : 69
103/2/16
7:55 ع

لاریجانی با بیان اینکه باید روحیه حرکت به سمت فلسطین را احیا کرد گفت: مسلمان‌ها آماده‌اند اما دولت‌ها مشکلاتی دارند.

وی با اشاره به دورانی که مذاکره کننده هسته‌ای ایران بود، گفت: فردی در آن مذاکرات به من گفت: مسئله ما مسئله هسته‌ای نیست حتی اگر بمب داشته باشید؛ - البته ایران دنبال بمب نیست - او گفت که مسئله ما این است که شما از مردم فلسطین حمایت می‌کنید و نمی‌گذارید طرح‌های صلح به نتیجه برسد.

لاریجانی ادامه داد: طرح‌های اسلو و مادرید و دیگر طرح‌ها به نتیجه نرسید و حتی کشورهای مرتجع هم تلاش کردند تا در این بین سهمی داشته باشند اما اقدامات آنها به نتیجه نرسید و من به آن فرد گفتم مشکل شما این است که صورت مسئله را پاک می‌کنید و روی اصل قضیه خاک می‌پاشید در حالیکه این حق خودش را از خاک بیرون می‌آورد.

وی با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران تاکید کرد: ایرانی‌ها را 100 بار دیگر هم که تحریم کنند ما در دفاع از ملت فلسطین ایستاده‌ایم و ملت ایران سخت‌تر از این شرایط را دیده است.

لاریجانی با اشاره به فشارها علیه ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تا مسئله هسته‌ای و تا حقوق بشر گفت: ادعای حقوق بشر می‌کنند اما چند وقت پیش 64 درصد مردم نمایندگان خود را انتخاب کردند و رئیس جمهور و رهبری نیز مردمی انتخاب می‌شوند بعد می‌گویند ایران مشکل حقوق بشر دارد.

وی افزود: چرا به کشورهایی که زنان امکان رانندگی هم ندارند کاری ندارند در حالی که زنان ایران بیشترین تعداد دانشجویان را تشکیل می‌دهند؟!

لاریجانی با اشاره به اتهام عدم آزادی همجنس‌بازی در ایران به عنوان یک مستمسک حقوق بشری تصریح کرد: همجنس بازی روشی حیوانی است و ما این را مسلکا قبول نداریم و ابایی نداریم که این را بگوییم و سیستم فکری ما با این روش‌های حیوانی مخالف است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز غزه و فلسطین مظهر روشن کردن حریت است و آفرین بر شما که در این کاروان هستید.