سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمیزگارى با مردمان ایمنى است از گزند آنان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :10
کل بازدید :65614
تعداد کل یاداشته ها : 69
103/2/16
9:35 ع

لاریجانی ادامه داد: در افغانستان نیز اشغالگری کردند و به جای رفاه مردم افغانستان پادگان‌هایشان را آباد کردند به ما بگویند چه کمکی به مردم افغان کردند و این در حالی است که به سربازان خود اجازه داده‌اند که چون گاو وحشی به جان مردم افغانستان بیفتند.

وی با اشاره به کشتار اخیر یک سرباز آمریکایی و فراری دادن آن توسط وزیر جنگ این کشور گفت: اشتباه استراتژیک کرده که افغانستان را اشغال کرده اینجا همان جاست که شوروی اشغال کرده بود.

لاریجانی با اشاره به جنگ 33 روزه تصریح کرد: آمریکا همه سلاح‌ها را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده بود و از کشورهای مرتجع نیز به اسرائیل کمک می‌رسید اما صهیونیست‌ها از حزب‌الله شکست خوردند.

وی با اشاره به سخنانی درباره حمله اسرائیل به ایران افزود: اسرائیل خطای حمله به ایران را نمی‌کند چرا که حاضر نیست با سرنوشت خود بازی کند؛ هیاهو می‌کند اما جراتش را ندارد، سگ‌هایی که زیاد پارس می‌کنند اهل حمله نیستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف اسرائیل اظهار داشت: نتیجه قیام‌ها چه بود؟ دیکتاتورهای حامی آنها از بین رفتند. بسته شدن رفح در جنگ 22 روزه سرنوشت شوم حسنی مبارک را رقم زد و بیداری موجود دامن همه دیکتاتورهای باقیمانده را می‌گیرد و نمی‌توان آتشفشان بیداری را خاموش کند.

وی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه افزود: رژیم صهیونیستی اگر در غزه اقدامی دیگر بکند تودهنی بزرگتری از جنگ 22 روزه می‌خورد و این حملات را خودشان شروع کردند و خودشان نیز تمام کردند.