سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید تا راه یابید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :10
کل بازدید :65600
تعداد کل یاداشته ها : 69
103/2/16
5:12 ع

لاریجانی افزود: فلسطین باید آزاد شود و البته سرزمین فلسطین تکه‌تکه نیست از بحر تا نهر است و فلسطینیان همان جغرافیا را می‌‌خواهند و آن روز خواهد رسید که فلسطین خواهد شد.

وی با آرزوی موفقیت برای کاروان الی بیت‌المقدس تصریح کرد: حرکت شما صادقانه و حرکتی انسانی و اسلامی است و امیدوارم همه موفق شویم که در مسجد‌الاقصی نماز بگذاریم.

 

 

بنابراین گزارش در ابتدای این نشست غفوری فرد از نمایندگان مجلس گفت: در جمهوری اسلامی و حتی در دوران طاغوت ایرانیان حامی فلسطین بودند و هیچ مسلمان و آزاد مردی نمی‌تواند نسبت به بازگشت حق مردم فلسطین تردید کند.

وی افزود: امام خمینی حامی فلسطین بوده است و سفارت اسرائیل پس از انقلاب به سفارت فلسطین تبدیل شد و حمایت ایران و رهبری و نظام جمهوری اسلامی حمایت ایدئولوژیک است و تابع زمان و شرایط نیست.

وی ادامه داد: مجلس ایران خانه همه کسانی است که برای حقوق حقه مردم فلسطین تلاش می‌کنند.

 

 

در این نشست سیروز میتیبور والار با اشاره به رئیس شاخه آسیایی کاروان الی بیت‌المقدس با اشاره به حضور نمایندگان، اندونزی، هند و پاکستان و تاجیکستان در این کاروان گفت: فلسطین موجب اتحاد اعضای این کاروان شده است.

وی افزود: صهیونیست برتری‌جویی نژادی است و در ادامه حرکت استعماری غرب است و فکر می‌کند تا سال 2010 دوره آنها بود اما بعد از آن به انحطاط رسیدند و شاهد افول امپریالیسم خواهیم بود.

رئیس کاروان الی بیت‌المقدس ادامه داد: فروپاشی شرکت‌های چند ملیتی دارد تمام می‌شود و الان وقت آن است که اختلاف‌های سنی و شیعه، هند و پاکستان و غیره را کنار بگذاریم.

وی تأکید کرد: اسرائیل امروز با مشکل عدم مشروعیت مواجه است و انقلاب‌های عربی و جنبش‌های آمریکایی - اروپایی همه نشانه‌هایی از این هستند که یک دوره جدید را روبروی خود دارد.