سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیک است که حکیم، پیامبر گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :19
کل بازدید :65655
تعداد کل یاداشته ها : 69
103/2/30
12:38 ص

وی با اشاره به سخنان امام خمینی که اگر مسلمانان یک سطل آب روی اسرائیل بریزند آن را آب می‌برد، گفت: جز با اتحاد مسلمانان مسئله بیت‌المقدس و فلسطین حل نمی‌شود.

لاریجانی بعد دوم فلسطین را مسئله انسانی دانست و تاکید کرد: فلسطینی‌ها سال‌هاست که تحت ظلم رژیم صهیونیستی هستند.

وی با اشاره به قتل عام دیر یاسین و الخلیل افزود: مردم فلسطین آواره شدند امروز هم اسرائیلی‌ها گستاخی می‌کنند و در کرانه باختری عده‌ای را محدود کرده و دولت نیم‌بند در این منطقه و در غزه را تحمل نمی‌کنند و هر روز به آنها حمله می‌شود.

لاریجانی با طرح این سؤال که چرا انسان‌ها باید نسبت به این قضیه بی‌تفاوت باشند گفت: این بعد انسانی و معضلی است که کشورهای دنیا درگیر آن هستند.

وی افزود: غرب در جنگ دوم جهانی به دنبال حکومت‌های وابسته بود و همواره نفت و گاز کشورهای اسلامی را به غارت برد و افراد دون را سردمدار این کشورها کردند چرا که نمی‌خواهند مردم منطقه استقلال داشته باشند و این است که فوران نفرت موج می‌زند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا دم از حقوق بشر و حقوق انسان‌ها می‌زند اما حاضر نیست این کشتارها را پایان دهد اما بدانید پرده خفقانی که ایجاد شده بود دریده شده است و اگر آنها فکر می‌کنند دوباره می‌‌توانند سلطه ایجاد کنند اشتباه می‌کنند چون مسلمانان‌ بیدار شده‌اند و انقلاب‌های اخیر گوشه‌ای از این بیداری است.

وی افزود: آمریکایی‌ها وقتی که عراق را اشغال کردند فکر می‌کردند برای حرف‌های فریبکارانه آنها فرش قرمز پهن می‌شود اما با ضعف از عراق اخراج شدند.