سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرشتگان با خشنودی بالهایشان را برای جویای دانش می گسترانند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :0
کل بازدید :65644
تعداد کل یاداشته ها : 69
103/2/29
10:16 ع

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، لطیف صادقی ظهر امروز در مراسم استقبال از کاروان جهانی الی بیت‌المقدس در میدان خاتم‌الانبیای زاهدان اظهار داشت: این یک روز تاریخی است و امروز برای ایجاد انگیزه و فعال کردن مردم دنیا همراهی با این کاروان منادی آزادی بسیار تاثیر گذار خواهد بود که ندای انسان‌های مظلوم به گوش جهانیان برسد.

وی افزود: آرمان‌های متعالی نجات فلسطین نشأت گرفته از تفکر امام (ره) بود که با آگاهی و دور اندیشی در این مسئله حساسیت ویژه‌ای نشان دادند.

فرماندار زاهدان بیان داشت: علاوه بر ملت شریف ایران، سایر فعالان سیاسی و اجتماعی دنیا در زمینه فعالیت این آرمان پیشقدم شدند و امروز ما شاهد اینچنین کاروان‌هایی که برای آزادی کشور فلسطین ندای وحدت و لبیک سر می دهند هستیم.

صادقی اضافه کرد: از کشورهای هندوستان، پاکستان، اندونزی، فلسطین، فیلپین، مالزی، در این کاروان حضور دارند و به سمت غزه در حرکت هستند.

وی تصریح کرد: این افتخاری برای استان ماست که همراه و مشوق کسانی هستیم که افتخار آمیز در جهان برای نجات فلسطین مظلوم در مقابل اسرائیل غاصب قدم بر می‌دارند و به دنبال آرمان تعریف شده امام راحل به اهداف دور دست امام نزدیک تر می‌شویم.

فرماندار زاهدان یادآور شد: ما در زمینه حمایت از این قبیل گروه‌ها از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

صادقی بیان داشت: مقام معظم رهبری کلیت موضوع را در آخرین نماز جمعه‌ای که برگزار شد روشن کرد و شفاف فرمودند: "که ما حامی تمام کسانی هستیم که در بحث مبارزه با فلسطین قدم بر می‌دارند و افتخار کرده و از آنها با آغوش باز استقبال می‌کنیم.

وی گفت: دنیای کنونی که دنیای فعالیت رسانه‌هاست می‌تواند در تضعیف دشمنان بسیار تاثیرگذار باشد و فقط ایران در این مبارزه تنها نیست همان طور که می‌بینیم سایر کشورها در موج بیداری اسلامی در این حرکت تاثیر گذار سهیم هستند.

فرماندار زاهدان ادامه داد: داستان غم انگیز تصرف خاک فلسطین و بیت‌المقدس همیشه در تفکرها و قلبها و اذهان مردم پاک جاودانه می‌ماند.

صادقی افزود: امروز روز تاریخی است که ما میزبان حرکت این کاروان منادی آزادی می‌باشیم و انسان‌های آزاده‌ای را که با اسرائیل در مقابله هستند، پذیرا هستیم.

وی عنوان کرد: همان طوری که دیدید کشور مصر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در جنبش بیداری به این هدف شکل گرفت و خاصه گفته مردم مصر حمایت از مردم فلسطین و آزادی آنها بود.

فرماندار زاهدان اضافه کرد: امیدواریم این حرکت‌ها همیشه مستمر و پویا ادامه یابد