سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم چیزى را نگفتند : خوش باد ، جز آنکه روزگار براى آن روز بدى را ذخیرت نهاد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :0
کل بازدید :65653
تعداد کل یاداشته ها : 69
103/2/29
11:53 ع
درخواستهای یک سایت خبری ازآیت الله وحید

بی بصیرتی بعضی از علما خون به دل امام و عاشقان امام کرد

الهی دیگر تکرار نگردد که اگر گردد باز در این گرداب هلاک می شوند

سایت الف: با انتشار شایعاتی درباره نمایش چهره بازیگری در نقش حضرت عباس علیه السلام در سریال مختارنامه، آیه‌الله وحید خراسانی در هشداری بسیار شدید‌اللحن و بی سابقه، صدا وسیما را از این عمل نهی فرمودند و با شدید ترین الفاظ عوامل این کار را تهدید فرمودند.

درباره این تهدید بیسابقه ذکر نکته ای ضروری است:

اکنون قرن‌هاست که افرادی در تعزیه‌ها نقش حضرت عباس و حتی نقش حضرت امام حسین علیهماالسلام نقش آفرینی و مصائب اهل بیت در کربلا را برای مردم بیننده مجسم می‌کنند. بنابراین نقش آفرینی یک بازیگر نه تنها در نقش حضرت عباس علیه السلام بلکه حتی در نقش حضرت ابی عبدالله هم در فرهنگ و عرف ما بدون سابقه و غیرعادی نبوده و نیست.

هر چند حساسیت و موضعگیری مراجع عظام تقلید درباره مسایل روز دلگرم کننده و مایه مباحات است اما از علمای برجسته‌ای نظیر حضرت آیه الله وحید خراسانی انتظار می رود در مسایل روز متناسب وزن مسایل موضعگیری بفرمایند.

از  آیه الله وحید خراسانی انتظار می‌رفت زمانی که صهیونیست‌ها کودکان مظلوم و مسلمان غزه را به خاک خون می‌کشیدند، هم حساسیت به خرج داده و موضعگیری می فرمودند.

 از حضرت آیه الله وحید انتظار می‌رفت زمانی که اوباش سبز یکسال پیش در تشیع جنازه مرحوم آیه الله منتظری به صدر و ذیل مقدسات اسلامی توهین کردند و در جوار حرم حضرت معصومه (س) سوت و کف به راه انداختند هم  از خود حساسیت نشان داده و موضعگیری می‌فرمودند.

از حضرت آیه الله وحید انتظار می‌رفت زمانی که آشوبگران سبزپوش در عاشورای حسینی وحشیانه خیمه عزاداری ابی عبدالله را به آتش کشیدند، بانوان محجبه و مومن را تهدید کردند و چادر از سر مادر شهیدی کشیدند، نمازگزاران ظهر عاشورا را سنگباران کردند، برای عزاداران رعب آفریدند و اماکن عمومی را به آتش کشیدند و در روز عزای حسینی هلهله و شادی کردند هم از خود حساسیت نشان داده و موضعگیری می‌فرمودند.

نمایش چهره حضرت عباس علیه السلام کار زشت‌تری است یا انجام آن اعمال پلید در روز عاشورای حسینی؟

89/9/20::: 11:6 ص
نظر()